بلاگ

لاک ژل صورتی

بنر مقاله لاک ژل صورتی

مطلب امروزمون به محبوب‌ترین رنگ لاک ژل برای خانم‌ها اختصاص داره، یعنی صورتی. این رنگ چون طیف‌های مختلفی داره برای هر نوع سلیقه‌ای مناسبه. اگه ساده پسند هستین می‌تونین لاک ژل صورتی روشن انتخاب کنید که بیشتر به رنگ نود متمایله و اگه دنبال این هستین که ناخن‌هاتون بیشتر به چشم بیاد می‌تونین از صورتی جیغ با طرح‌های مختلف استفاده کنید. 

توی این مطلب قراره جدیرترین مدل‌های لاک ژل صورتی که توی سال ۲۰۲۳ ترند شدن، بهتون معرفی کنیم. پس با سیمارخ پاسارگاد همراه باشید و اگر قصد خرید انواع لاک ژل دارید، از طریق همین سایت اقدام کنید.

  • لاک ژل صورتی جیغ

صورتی جیغ یه رنگ شاد و جذابه که می‌تونه چشم‌هارو به خودش خیره کنه. این رنگ بیشتر به درد تیپ‌های اسپرت می‌خوره ولی توی مجلس‌های رسمی‌هم با لباس‌های تیره به خوبی ست میشه. این رنگ هم به شکل ساده خیلی جذابه و هم میشه به عنوان زمینه برای طراحی‌های مختلف ازش استفاده کرد. عکس‌های زیر چند نمونه از طیف‌های رنگ صورتی جیغ هستن.

لاک ژل صورتی جیغ
لاک ژل رنگ صورتی جیغ
طرح ناخن لاک ژل صورتی جیغ
  • لاک ژل صورتی اکلیلی

رنگ صورتی خودش به تنهایی به اندازه‌ی کافی چشم‌نواز هست. اگه با ذرات اکلیل‌هم ترکیب بشه زیباییش چند برابر میشه. مثل طرح‌های زیر.

لاک ژل صورتی اکلیلی
طرح لاک ژل صورتی اکلیلی
مدل لاک ژل صورتی اکلیلی
…:::: مطلب پیشنهادی : طرح ناخن شب یلدا ::::….
  • لاک ژل صورتی صدفی

اگه دنبال لاک ژل ساده‌تر می‌گردین که رنگش خیلی جیغ نباشه می‌تونین صورتی صدفی رو انتخاب کنید که نمونه‌هاش رو توی عکس‌های زیر می‌بینید.

لاک ژل صورتی صدفی
لاک صورتی صدفی
مدل لاک ژل صورتی صدفی
  • لاک ژل صورتی ملایم

همونطور که گفتیم صورتی طیف‌های رنگی زیادی داره که هم شامل رنگهای صورتی جیغ و هم صورتی ملایم میشه. توی این قسمت چندتا طرح لاک ژل صورتی ملایم باهم می‌بینیم.

لاک ژل صورتی ملایم
مدل لاک ژل صورتی ملایم
…:::: مطلب پیشنهادی : 10+ طرح جذاب و شیک 2023 لاک ژل رنگ نود  ::::….
طرح لاک ژل صورتی ملایم
  • لاک ژل صورتی دخترانه


لاک ژل صورتی بین تمام سنین طرفدار داره. بعد از معرفی چند تا رنگ سنگین و مجلسی حالا بهتره چند تا طرح لاک ژل صورتی دخترانه ببینیم. این رنگ‌ها بیشتر برای سنین پایین مناسب هستن و شامل طرح‌های فانتزی میشن.

لاک ژل صورتی دخترانه
لاک ژل دخترانه صورتی
مدل لاک ژل دخترانه صورتی

لاک ژل صورتی جدید | ۱۰ طرح لاک ژل ترند پاییز ۲۰۲۳

حالا که با طرح‌های محبوب لاک ژل صورتی آشنا شدید بهتره نگاهی به جدیدترین طرح‌های سال ۲۰۲۳ بندازیم. تو این بخش ۱۰ تا طرح جدید که با رنگ صورتی می‌تونین روی ناخن‌هاتون پیاده سازی کنید بهتون معرفی می‌کنیم. ببینید و لذت ببرید.

لاک ژل صورتی و سفید
لاک ژل صورتی شیشه ای
لاک ژل بیس صورتی
لاک ژل صورتی طرح دار
مدل لاک ژل صورتی
لاک ژل صورتی شاین
لاک ژل با رنگ صورتی
لاک ژل رنگ صورتی
لاک ژل صورتی شفاف
لاک ژل ناخن صورتی

امیدوارم مطلب امروز سیمارخ براتون مفید بوده باشه و طرح‌هایی که بهتون معرفی کردیم باعث زیباتر شدن ناخن‌هاتون بشه. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *