بلاگ

از کجا لاک ژل بخرم؟

بنر مقاله از کجا لاک ژل بخرم؟

اهمیت تهیه جنس با کیفیت لوازم آرایش رو همه تقریبا میدونن، بخاطر این موضوع ما در سیمارخ پاسارگاد تصمیم گرفتیم یه لیستی از مراکز فروش عمده لاک ژل ناخن در تهران رو معرفی کنیم. البته نه فقط لاک ژل. جاهایی که می‌تونین ازشون هرنوع لوازم آرایشی رو به صورت عمده بخرین براتون آماده کنیم. خیلیا دوست دارن به بورس لاک ژل و محصولات زیبایی دسترسی داشته باشن و نمی‌دونن که باید کجا برن. خب اینجا بهتون میگیم. 

معرفی مراکز فروش عمده لاک ژل ناخن در تهران

صنعت لوازم آرایشی و ناخن‌کاری هر روز داره گسترده‌تر میشه و محصولات مربوط به این صنعت به همین نسبت داره فروششون بیشتر میشه. این روزا خیلیا دنبال پیدا کردن بهترین محصولات و بهترین منبع برای خرید لوازم آرایشی هتسن. هم آرایشگرهایی که کارشون وابسته به این محصولاته و مجبورن که به صورت عمده خرید کنن. و هم مشتری‌های عادی که دوست دارن محصولات متنوعو با کیفیتی داشته باشن. برای همین تصمیم گرفتیم فروشنده‌های عمده‌ی لاک ژل در تهران و محصولات آرایشی رو بهتون معرفی کنیم.

  • شرکت سیمارخ پاسارگاد

پیشنهاد ما اینه که از سیمارخ خرید کنین. چرا؟ خب تو این قسمت براتون توضیح می‌دم. خرید لاک ژل باکیفیت که دووم زیادی داشته باشه، همینطور تنوع رنگ داشته باشه و قیمت مناسبی هم داشته باشه، قطعا  کار زمان‌بریه. مطمئن بودن از کیفیت محصول و اصل بودنش هم یه موضوع دیگس. شرکت سیمارخ بیش از 10 ساله که واردکننده‌ و تامین کننده ی انواع لوازم آرایشی و انواع لاک ژل، آیس ژل و دیسکو ژل تو طرح‌ها و رنگهای مختلفه که می‌تونین از تهران و سراسر کشور سفارشتون رو تو سایتش ثبت کنید و بهترین محصولات رو خریداری کنید. علاوه بر وبسایت می‌تونین به صورت حضوری‌هم از ما خرید کنین. همونطور که می‌دونین سیمارخ بهترین برند‌های لاک‌ژل از جمله اوتی‌لوکس، کاواژل و گیوا رو با متنوع‌ترین رنگ های لاک ژل برای فروش داره. یه نکته‌ی طرح های فروش مختلفی برای خرید لاک ژل عمده و تکی داره که میتونین توی سایت مشاهده کنید.

 

تصویر تابلو فروشگاه سیمارخ
  • پس اگه می‌خواین بدونین که چرا سیمارخ براتون بهترین انتخابه دلایلش اینا هستن:

    • دلیل 1 تنوع محصول

    تو سیمارخ انواع مختلاف محصولات و زیرمجموعه‌های لاک ژل رو می‌تونین ببینین. اینجا خیلی کوتاه براتون معرفی‌شون می‌کنم:

    • لاک ژل

    حتما میدونید لاک‌ژل یکی از محصولات ناخنه که با لاک معمولی فرق داره و برای خشک کردنش باید از UV یا LED استفاده کرد. طرز استفاده از لاک ژل رو قبلا براتون توضیح دادیم.

    • آیس ژل

    آیس ژل که بهش لاک ژل کهکشانی‌هم گفته میشه نوعی از لاک ژله که داخلش تیکه‌های ریز فلزی داره و با آهنربا طرح‌های خاصی میشه باهاش روی ناخن درست کرد.

    • دیسکو ژل

    دیسکو ژل مثل آیس ژل طرح‌های جذاب و متنوعی داره ولی به جای فلز توش از اکلیل استفاده شده. و برای خشک کردنش مثل بقیه‌ی لاک ژل‌ها باید از نور مخصوص استفاده کرد.

    • دلیل 2 خرید آنلاین و حضوری

    شما می‌تونین خیلی راحت با چندتا کلیک تمام محصولاتی که می‌خواین رو سفارش بدین و تو سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرین. مهم نیست کجای ایران باشید. سیمارخ برای همه در دسترسه و به همه جای ایران ارسال محصول داره. همینطور اگه بخواین محصول رو ببینید می‌تونید به صورت حضوری خریدتون رو انجام بدین. تیم سیمارخ آمادست تا در هر حالتی به بهترین شکل جوابگوی مخاطبا باشه.

    • خرید عمده و تکی

    شما چه یک مخاطب عادی باشین و فقط می‌خواین برای خودتون خرید کنید و چه آرایشگر یا فروشنده‌ی لوازم آرایشی باشید و نیاز به خرید کلی داشته باشید، سیمارخ براتون بهترین انتخابه. چون تمام سفارشات رو در هر تعدادی توی سریع‌ترین زمان ممکن در اختیارتون میذاره. کافیه به قسمت محصولات برید و سفارشتون رو ثبت کنید یا از طریق سایر راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید تا محصولاتی که می‌خواین براتون فرستاده بشه.

    • بهترین برند‌ها

    سیمارخ از همون شروع کارش کیفیت محصولات براش تو درجه‌ی اول اولویت بوده. برای همین سراغ بهترین برندها رفتیم و متنوع‌ترین رنگ های لاک ژل رو براتون آماده کردیم.

    برندهای لاک ژل که سیمارخ باهاشون کار می‌کنه و می‌تونین توی صفحه محصولاتمون ببینید:

    • اوتی لوکس

    لاک ژل اوتی لوکس با حجم ۱۵ میل یکی از جدیدترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین لاک ژل های بازاره که به خاطر دوام بالاش خیلی محبوب شده و حدود ۳۰ روز بدون آسیب و لب‌پر شدن روی ناخن‌ها می‌مونه.

    • کاواژل

    کاواژل یکی دیگه از برندهای محبوب و باکیفیته که با حجم ۱۲ میل تو سیمارخ موجوده. کاواژل‌هم دوام بالایی داره و تا ۳۰ روز بدون مشکل روی ناخناتون موندگاره

    • گیوا

    لاک ژل گیوا یکی از پرفروش‌ترین برندهاس که با تنوع و کیفیتش تونسته تو بازار حسابی جا بیفته و طرفدار پیدا کنه. گیوا با حجم ۱۲ میل ارائه میشه و تا یک ماه موندگاری داره.

    و در کنار این‌ها اگه به سایر لوازم کاشت ناخن مثل قیچی مانیکور، انواع ست‌های قلم و انواع UV و LED علاقه داشته باشین‌ می‌تونین با بهترین کیفیت‌ تو سیمارخ پیدا کنین.

    شرکت سیمارخ پاسارگاد بیشتر از یک دهه سابقه‌ی فعالیت توی حوزه‌ی محصولات آرایشی داره و همیشه رضایت خاطر مشتری براش حرف اول رو می‌زنه. این شرکت هم تنوع برند خوبی داره و هم تنوع رنگ. اگه به محصولاتمون سر بزنید، هر سلیقه‌ای که داشته باشید دست خالی برنمی‌گردین. شما میتونید برای خرید از سیمارخ از طریق سایت و لینک زیر و یا آدرس و شماره های تماس این شرکت اقدام کنید.

تصویر فروشگاه سیمارخ چپ
تصویر فروشگاه سیمارخ مستقیم
تصویر فروشگاه سیمارخ راست
تصویر فروشگاه سیمارخ تمام

آدرس: کرج، میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، بعد از پل روحانی، نبش بعثت ۶، پلاک ۳۷۰، طبقه ۱

تلفن: ۰۲۶۳۴۴۵۷۶۵۸ / ۰۲۶۳۴۴۳۰۶۹۱

موبایل و واتساپ: ۰۹۳۳۵۲۷۴۰۰۷ / ۰۹۳۶۶۶۰۷۲۶۰ / ۰۹۰۴۴۰۲۸۲۰۱

…::: پیشنهاد ما : لاک ژل های پرطرفدار چیست؟ :::…
  • آرایش لند 

آدرس: تهران، منطقه ۱۲، خیابان ۱۵ خرداد، پاساژ موثقی، منفی ۱، پلاک ۶۳

عکس فروشگاه آرایش لند
…::: پیشنهاد ما : رنگ لاک ژل برای پوست سبزه :::…
  • لوازم آرایشی عمده فاضلی

عکس لوازم آرایشی عمده فاضلی
…::: پیشنهاد ما : لیست جدیدترین لاک ژل پاییزی :::…
  • پخش عمده شهرآرا

آدرس: تهران، منطقه ۱۲، پانزده خرداد، پاساژ موثقی، طبقه ۲، پلاک ۸۸

…:::: پیشنهاد ما به شما : لاک ژل ترند 2023 ::::…
  • پخش عمده لوازم آرایشی رهام

آدرس: تهران، منطقه ۱۲، بازار تهران

عکس پخش عمده لوازم آرایشی رهام
  • لوازم آرایشی زیباروی

آدرس: تهران، بازار بزرگ تهران

عکس لوازم آرایشی زیباروی
  • لوازم آرایش عمده فروش آرایشی بهداشتی افرا

آدرس: تهران، بازار بزرگ تهران

  • آرایشی آذین

آدرس: تهران، خیابان پانزده خرداد، بازار تهران

عکس آرایشی آذین
  • پخش عمده آرایشی توسکا

آدرس: تهران، خیابان مروی

  • فروشگاه آرایشی نیل

آدرس: تهران، خیابان پانزده خرداد، پلاک ۶۳۰

جمع‌بندی

تو این مطلب مراکز فروش عمده لاک ژل ناخن در تهران رو بهتون معرفی کردیم. در کل باید بگیم برای خرید عمده‌ی لوازم آرایشی،باید به بازار تهران، خیابان منوچهری و خیابان مروی سر بزنید.  

و در نهایت بدونین که اهل تهران یا هرجای ایران که باشید می‌تونید از سایت سیمارخ بهترین لاک ژل‌ها و سایر محصولات آرایشی رو سفارش بدین و با بهترین کیفیت تحویل بگیرین.

امیدوارم این مطلب براتون مفید بوده باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *